torsdag 2 april 2009

Jag vaknade upp lite smårisig imorse efter mindre än 4 timmars sömn. Dock inte så sliten som jag väntat mig. Dagen har flytit på med en bra bakfylla. Jag och Didrik intar ett väldigt respektuellt sinnelag dagen efter alkoholförtäring. Många powah-poäng till oss! Man skall aldrig underskatta LDF.

Kände mig dock som en bebis i kroppen idag pga vätskebrist. Psyket satte in och man trodde man krympt till en obefintlig fläck. Har ätit pasta med köttfärsås till både lunch och middag och jag kan tala om att sådan man ger bra tryck. Självkänslan kom alldeles nyss tillbaka när jag halvnaken granskade mig själv i spegeln. Det är tillåtet att göra så när man är trött och sliten sådär dagen efter.

Idag jag är lite wild and crazy idag och hoppar över nattmaten. Jag kommer vakna upp i katabolt läge och vara hungrigare än aldrig förr men jag orkar inte bry mig om det. Ibland måste man tillåta sig att leva och vara "normal", men imorgon är det återigen tillbaka till vanlig rutin.

Gårdagen kanske kommer att återberättas mer i detalj senare men nu skall jag sova och bli återställd. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar